2014. 01. 14.

NAKED 2 szemhéjfesték paletta (hamis)

Ma végre megérkezett, amit úgy vártam! Smink témakörben az internetet böngészve elkerülhetetlen, hogy találkozz vele. A youtube tele van NAKED 2 palettával készült make up videókkal. Ezek után minden egészséges nőnek az jut eszébe, hogy: "Nekem is ilyen kell!" :-D Vagy nem?










Persze tudom, hogy nem eredeti. Nem is vártam mást 1.500 Ft-ért (ingyen posta) ebay-ről (innen) .... Pár hamis/eredeti összehasonlító videót és blogot is találtam, ahol igazából nem mondtak rosszat. Van eltérés némelyik színárnyalatban, de alapvetően "majdnem" olyan jó. Kb. 11.000.- Ft-os árkülönbség engem meggyőzött. Ráadásul egy 12 db-os szemhéjfesték mindenképpen megéri akármi is van ráírva!


Úgy éreztem magam, mint karácsonykor, amikor megkaptam a csomagot. Gyorsan ki is kellett bontanom. Meglepett mennyire szép a csomagolás, papírdobozban fémnek tűnő borítással. Nem vagyok Urban Decay szakértő, de én simán elhinném, hogy eredeti, mondjuk nem is láttam élőben még eredetit. A doboz kicsit nehezen nyílik, lehet idővel kicsit kikopik, és jobb lesz, de ha nem az se baj. Az ecset nekem nagyon tetszik. A kerek satírozó, és a lapos ecseten kívül nem is kell más.



A lényeg: a színek pont olyanok, mint amire gondoltam. Persze azonnal teszt a kézfejemen, és nagyon elégedett voltam. A 3 matt szín is szépen fed. És végre egy nagyon világos matt szín, ami tényleg látszik is ha használom a szemöldököm alatt. Nem 1 drágább, drogériás szemhéjfestéknél sokkal jobb. Használat után 10-12 óra elteltével is elfogadható ahogy kinéz (használtam primert).





Nem bírtam magammal, és megvettem a 6 színű NAKED BASIC palettát is. Persze, hogy nincs rá szükségem, és tudom, hogy nincs önfegyelmem, de 780 Ft ingyen postával!! Hát nem mindegy az már?? :-D :-D


Nincsenek megjegyzések: