2015. 07. 28.

Catherine Arley holografikus körömlakkok

Teljesen véletlenül rendeltem 2 db "noname" holografikus lakkot postával együtt 1.300.-1.400 Ft/db áron ebayről. (innen) Nem számítottam nagy csodára, csak holo lakk őrületben voltam.  Már mielőtt kipróbáltam volna nagyon tetszett az üvegben a színe, ráadásul nagy 14 ml kiszerelés. 

Az első két lakkot ebayről rendeltem. 
(676 ezüst -673 lila)

673 lila , 676 ezüst


Saját körmömön így néz ki

3 rétegben használtam, mert ugyan szépen egyenletesen fedett 2 is, de a holo hatás így az igazi! Nagyon gyorsan szárad, emiatt nem von le az értékéből a 3 réteg se, nagyon szép fényes önmagában is. 5 nap után mostam le, de nem azért mert bármi baja lett volna, csak meguntam.

805 fekete -  667 szürke - 677 bordó
Persze muszáj volt rendelnem még más színben is. Ezen a weblapon (itt) lehet rendelni Bulgáriából 2,24 USD / db + 5 EUR volt összesen a szállítás. Igazából nem sokkal olcsóbb mint az ebayről.


677 bordó
667 szürke
805 fekete

Összes rendelhető szín:
Nem is értem miért nem lett sokkal ismertebb márka a Catherine Arley, én eddig nem is hallottam róla, pedig járatos vagyok körömlakk témában. A Color Club holografikus lakkjaival is simán versenybe száll nálam! Próbáljátok ki, biztos vagyok benne, hogy senkinek nem okoznak csalódást!

Nincsenek megjegyzések: